بابا جعفربابا جعفر، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
مامان راحلهمامان راحله، تا این لحظه: 34 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
فرنیافرنیا، تا این لحظه: 3 سال و 11 روز سن داره

فاطمه و فرنیا

ما شدیم یه خانواده 4 نفره❣️😍❤️

1399/7/22 14:02
نویسنده : مامان راحله
42 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چطورین دوستای مهربونم

من یه عذر خواهی بدهکارم به شما دوستای مهربون بابت بی خبر رفتن و

نبودن ببخشید اگه نگران شدین🙏🙏

چند وقتی نبودم ولی با انرژی تر و خوشحال تر از قبل برگشتم😍😍😍

نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم از حسم

مدتی میشه که من دوتا قلب تو وجودم دارم❤️

اول قلب دومم میزنه بعد قلب خودم❣️😍❤️

مدتیه یه فرشته یه معجزه الهی رو تو وجودم دارم، دو سه ماه یه کمی با

وجود ویار سخت گذشت و بی حال بودم ولی خدارو شاکرم که باز منو

لایق مادر شدن دونست

من باز مادر شدم

و حالا مادر دو فرزندم

ما شدیم یه خانواده 4 نفره

و زندگی قشنگمون  به لطف خدا داره قشنگتر میشه با وجود فرشتمون

بیاید از ته دل دعا کنیم خدا به همه منتظرا نی نی سالم و صالح بده

برای من حقیرم دعا کنید همه چیز خوب پیش بره و نی نی من صحیح و سالم به دنیا بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)