بابا جعفربابا جعفر، تا این لحظه: 39 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مامان راحلهمامان راحله، تا این لحظه: 34 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره
فرنیافرنیا، تا این لحظه: 3 سال و 27 روز سن داره

فاطمه و فرنیا

بیاین نظر بدین درباره اسم🤗🙂❤️❣️

1399/10/14 14:39
نویسنده : مامان راحله
47 بازدید
اشتراک گذاری

بیاین نظر بدین درباره اسم بگین از نظر شما

کدوم اسم قشنگتره

اسمی که بابا جعفر انتخاب کرده (حسنا)

اسمایی که من دوست دارم فرنیا و فرگل

تقریبا هم به توافق رسیدیمااااا😉😉

روزی که به جعفر خبر بارداریمو دادم گفت حسنا بابا خوش اومدی

گفتم از کجا میدونی دختره حالا ، گفت میدونم دیگه دختره، اگه دختر

شد اسمشو میذاریم حسنا

روز تعیین جنسیت ، بهش گفتم جعفر تا تو شکم منه اسمش حسنا ولی بعد

به دنیا اومدن اسمشو عوض میکنم

حالا به این نتیجه رسیده که مادر باید انتخاب کنه اسمو و گفت هر چی

دوست داری🤗🤗🙂❤️

حالا شما نظرتونو بگین ❣️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)